Více než 2 600 boxů jsme umístili tak, aby byly po ruce. Obsluha AlzaBoxu je intuitivní, nemusíte se obávat.
Ze zkušenosti již víme, že průměrný čas u boxu při vrácení zboží je 30 sekund.
Nemusíte hlídat otevírací dobu. Balíček si připravíte a odnesete, kdy se Vám to bude hodit.
Rychlé otevření kódem, bez nutnosti nainstalované aplikace. Bez nutnosti asistence.
1. Ve svém uživatelském účtu zvolte zboží, které chcete reklamovat.
2. Zvolte reklamaci prostřednictvím AlzaBoxu.
3. Automaticky se vám vygeneruje reklamační formulář.
4. Zboží zabalte a viditelně ho označte číslem reklamace, nebo čárovým kódem.
5. Navštivte nejbližší AlzaBox a vložte balík do schránky.
6. Obdržíte potvrzovací zprávu o přijetí reklamace.
V tuto chvíli je služba vrácení zboží plně funkční pro Alza.cz a její zákazníky.
Služba je však dostupná pro všechny integrované dopravce, proto v případě zájmu, neváhejte a nechte si službu aktivovat.
Pokud máte zájem o napojení na otevřenou síť AlzaBoxů, kontaktujte nás.
Napojení dopravci:
I váš e-shop má možnost využít jednoduché vrácení zboží a to přímo přes dopravce, kteří doručují do AlzaBoxů.
Stačí si ověřit u svého dopravce, zda má službu aktivovanou.
Službu postupně spouštíme u všech integrovaných dopravců a předpokládáme, že do konce roku by služba vrácení zásilek měla být aktivní u všech dopravců. Pro aktuální informace sledujte naši stránku, kde partnery pravidelně aktualizujeme, nebo kontaktujte svého dopravce.
Pokud nastane situace, kdy se vám otevře příliš malá schránka, stiskněte na displeji AlzaBoxu tlačítko 'Otevřít větší schránku' a vložte balíček do větší schránky.
Maximální rozměr balíčku, který lze do AlzaBoxu vložit, je 43 × 33 × 57 cm. Schránku v AlzaBoxu vám otevřeme automaticky podle velikosti zboží, ale kdyby se do schránky náhodou nevešlo, máte možnost otevřít větší schránku.
Nemusíte se obávat dodatečných nákladů. Nejvyšším nákladem bude váš čas, a i ten jsme snížili na minimum – u boxu nebudete déle než půl minuty.