Prodávejte na největším českém eshopu

Prodávejte zboží nebo poukazy na e-shopu s více než 5 miliony aktivních zákazníků
Špičková dopravní infrastruktura s pobočkami a AlzaBoxy po celé ČR
Jednoduché napojení na váš e-shop a zákaznická podpora nonstop
První 3 měsíce zdarma bez poplatků a provizí

Malý klik pro vás, velký krok pro váš byznys Proč do toho jít s námi?

Nejrušnější e-shop široko daleko

Který jiný obchod navštíví více než 500 tisíc lidí denně? Věříme, že právě jim chcete ukázat svoje produkty. Celý e-shop navíc jistí nonstop zákaznická a IT podpora.

Na velikosti nezáleží

Na Alze může prodávat tradiční rodinná firma stejně jako rozjetý e-shop, který hladově vyhlíží další zákazníky. Technické napojení je jednoduché, stačí mít IČO a  můžete začít!

Chytrý obchodník, spokojený zákazník

Prodávat umí kdekdo, ale jednička na trhu musí lpět na detailech. K prodeji vašeho zboží využíváme nejnovější nástroje (analytika, personalizace, doporučené zboží atd.). Náš cíl je přece společný. Prodat co nejvíce zboží spokojeným zákazníkům.

Prvotřídní marketing

Proč byste měli najímat tým marketingových expertů? Alza jich má stovky. Vaše produkty se dostanou do povolaných rukou a můžou se objevit na nejsledovanějších kanálech v ČR (TV spoty, sociální sítě, e-mailový newsletter, PPC reklamy a spoustu dalších).

Kdo už na Alze prodává?

Stovky firem už využívají obchodního potenciálu Alzy, přidáte se?
+ 28 %

prům. navýšení obratu

+ 180 mil.

návštěv ročně

+ 1000

aktivních partnerů

> 350 000

zalistovaných položek od Partnerů

„Na Alza.cz jsem začal prodávat poukazy do mé kavárny. Eviduji navýšení obratu o 20 %. Jsem spokojen já i zákazníci, kteří díky poukazům objevili nové místo k relaxaci a pravidelně se k nám vrací.“

Petr N.

Pražská čokoláda, provozní

S nabídkou autobaterií jsme o zařazení do sortimentu usilovali u Alza řadu let. Se službou „DROP“ jsme se poprvé setkali před dvěma lety. Technicky i logisticky to pro nás byla výzva, ale všechny kroky s nasazením provozu se nám podařilo úspěšně zvládnout. Od té doby sklízíme plody spolupráce a zakázky se jen hrnou. My i Alza nyní společně využíváme výhody systému Dropshipment u sortimentu, který by byl jinak velice obtížně prodejný v běžném obchodním režimu. Jsme velice spokojení a věříme, že stejně tak Alza i její zákazníci.

Miloš Krejčík

jednatel Battery.cz

Rozhodli jsme se využít tuto možnost spolupráce, jelikož tento druh prodeje vnímáme jako zajímavou příležitost rozšíření poptávky po našich vzdělávacích hračkách. Jsme velmi spokojeni s profesionálním přístupem a ochotou ze strany ALZy při napojování Dropshipmentu do našeho objednávkového systému. Jsme rádi, že objednávky pomalu přicházejí a vnímáme tento krok jako velmi dobré rozhodnutí.

Lucie Tamášová

majitelka MontessoriHračky.cz

Drop shipment pro nás zpočátku znamenal překonání mnoha technických překážek, nicméně ve velmi krátké době se nám prodeje produktů nabízených tímto způsobem zněkolikanásobili. V současné době tímto způsobem dodáváme stovky produktů denně a je to jeden z našich důležitých prodejních kanálů.

Díky Alza Dropshipmentu jsme mohli jednoduše nabídnout naše produkty pěti milionům zákazníků na jednom z nejprestižnějších e-shopů v ČR.

Radek Nišev

jednatel Smartomat

Díky službě Dropshipment se k našim tekutým dobrotám dostanou i lidé, kteří o Alkohol.cz ještě neslyšeli. Jednoduše si k nákupu jiného sortimentu přihodí parádní rum nebo whisky. A to stejně rychle, jako kdyby nakupovali přímo u nás v e-shopu. Skvělé pro nás i pro zákazníky.

Dominik Berdych

majitel Alkohol.cz

3 jednoduché kroky a prodáváte na Alza.cz

Registrace Partnera

Registrace je velmi jednoduchá a zabere jen pár minut. Pro registraci nového Alza Partnera se přihlásíte do svého Alza účtu, následně zadáte IČO (jako OSVČ nebo firma) a vyplníte základní údaje.

Vložení zboží / poukazů

Pro přidání a správu zboží můžete využít automatickou komunikaci s vaším eshopem pomocí API – podporujeme Shoptet, K2, Helios. U dárkových poukazů generujeme vzhled i jejich kód automaticky.

Prodej na Alza.cz

Po schválení zboží nebo poukazu již bude vaše nabídka viditelná na Alza.cz pro všechny naše zákazníky. K podpoře prodeje budou využity naše nástroje na personalizaci, doporučené zboží apod. Po domluvě je možné využít i bannerové reklamní prostory.

Často kladené dotazy

Jak se mám přihlásit?

Je to jednoduché, stačí se zaregistrovat do systému , nastavit fungování a můžete prodávat.

Co se za účast v Alza Marketplace platí?

V rámci Alza Marketplace se neplatí žádné poplatky za zapojení nebo správu portfolia. Za prodej produktů a poukazů si Alza účtuje pouze provizi, jejíž výše se odvíjí dle kategorie nabízeného zboží či poukazu.

Jakou provizi zaplatím?

První 3 měsíce máte zdarma bez nutnosti platit provizi! Následně je výše provize stanovena dle segmentu, do jakého vaše služba či produkt spadá. Přehledná tabulka provizí

Mohu přes Alzu prodávat do zahraničí?

Zatím ne. Na této možnosti ale usilovně pracujeme

Jaké produkty nemohu zalistovat na Alzu?

Na Alze aktuálně není možno zalistovat tyto zbožové kategorie zboží: Erotické pomůcky, cigarety a tabák, zbraně.

Mohu na Alze nabídnout produkty a poukazy zároveň?

Ano. Obě možnosti můžete připravit v našem Marketplace portálu.

Jak budou moje produkty na Alza.cz propagovány?

Z provize, kterou nám platíte podporujeme Vaše produkty základními nástroji online marketingu (PPC, SEM). V případě, že máte zájem o vyšší podporu produktů, je možné se individuálně domluvit s naším marketingovým specialistou. Napište nám

Máte dotaz? Napište nám
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Vaše zboží na Alza.cz

Nabídněte své produkty miliónům zákazníků největšího českého e-shopu
Prodávejte bez nutnosti vlastního e-shopu
Snadné napojení na váš systém a možnost automatické synchronizace
Platí pro prodejce i výrobce

Proč do toho jít s námi?

Nabídneme vaše zboží na největším českém e-shopu a přivedeme k vám nové zákazníky. Alza ročně generuje až 185 milionů návštěv a obrat 38 miliard Kč. Na trhu jsme 25 let a dobře víme, jak plout ve vodách e-commerce.

Oslovte více než 5 milionů zákazníků Alzy

Prodávejte na e-shopu s největší návštěvností v ČR

Využijte 39 showroomů a poboček

Bezpečné doručení do více než 1 000 AlzaBoxů

Připravujeme

Prodávejte přes web i aplikaci

Alza Marketplace je vhodný pro malé, střední i velké e-shopy

Náš marketing je k vašim službám včetně Alzáka

Profesionální zákaznická podpora 24/7

Často kladené dotazy

Alza zajistí

Vystavení produktu

Podle údajů, které nám poskytnete, produkt vystavíme ve správných kategoriích, aby mohl zaujmout co nejvíce návštěvníků e-shopu i aplikace.

Propagace a prezentace

Úderná jednotka našich markeťáků vám pomůže připravit efektivní strategii s využitím offline i online nástrojů tak, aby maximalizovala prodeje vašeho zboží.

Zákaznický servis

Na kvalitní zákaznické zkušenosti si zakládáme. Naše call centrum funguje nonstop každý den v týdnu.

Partnerská podpora

Pomáháme nejen zákazníkům, ale i vám – našim partnerům. Podporu vám rádi poskytneme v rámci prvotního nastavení spolupráce i následné správy procesů.

Vy zajistíte

Podklady pro zalistování zboží

Předáte nám základní údaje a fotky, abychom mohli vytvořit reprezentativní produktovou kartu na našem webu.

Zpracování objednávek

V rámci systému zpracujete, nebo odmítnete objednávku, vytisknete si expediční štítky a potvrdíte odeslání.

Příprava pro expedici zboží

Zabalíte zboží do přepravního obalu, nalepíte expediční štítky a předáte balík dopravci. Předání informací o svozu za vás může vyřešit Alza.

Poprodejní servis

My přijmeme reklamaci od koncového zákazníka, na vás je její zpracování.

Jak to funguje?

Napojení obchodu

Prvním krokem je nastavit napojení správy objednávek a skladových zásob, účetnictví a dopravy.

Přidání a kontrola zboží

Zboží přidáte ručně, nebo pomocí automatického importu. Celý obsah následně zkontrolujeme.

Samotný prodej

Potvrzené objednávky vám pošleme do systému podle nastavení datového napojení. Následně připravíte zboží k expedici.

Doporučené systémy dle velikosti prodejce

Projděte si navrhovaná řešení na základě počtu produktů, které chcete na Alze prodávat.
Malý prodejce

do 250 produktů

Správa objednávek

Alza Marketplace/Doplněk

Účetnictví a fakturace

Selfbilling

Správa zboží

Ruční přidání

Dopravy

Dopravu zajistí Alza

Střední prodejce

250 - 2 000 produktů

Správa objednávek

Alza Marketplace/Doplněk

Účetnictví a fakturace

Selfbilling

Správa zboží

XML feed

Dopravy

Dopravu zajistí Alza

Velký prodejce

nad 2 000 produktů

Správa objednávek

API / Eshop plugin / ERP plugin

Účetnictví a fakturace

EDI / Selfbilling

Správa zboží

XML feed

Dopravy

Dopravu zajistí Alza / Vlastní doprava

Konkrétní řešení zalistování, fakturace i logistiky

Zde najdete možnosti pro všechny kroky celého procesu od napojení vašeho skladu až po doručení koncovému zákazníkovi.
1. Napojení na správu objednávek a skladovou dostupnost

Vyberte si řešení skladové dostupnosti a správy jednotlivých fází objednávek.

Alza Marketplace portál

Sekce objednávek umožňující skrze Alza Marketplace portál spravovat objednávky, expedici nebo synchronizaci skladů na základě XML. Napojení přes Alza Marketplace portál je zdarma.

Nízká náročnost
Doplňky

Webové aplikace a doplňky umožňující automatickou synchronizaci skladů, importy objednávek a správu expedice přímo v administraci vámi využívaného ERP nebo eshop řešení. Vhodné pro malé a střední firmy.

Střední náročnost
Alza API

Přímé spojení se systémem Alzy. Hlavní výhodu je úplná automatizace všech procesů. Vhodné pro větší společnosti nebo otevřené ERP systémy.

Vyšší náročnost
2. Nastavení účetnictví a fakturace

Fakturace probíhá na základě cen zasílaných prodejcem v datové komunikaci. Je také možné využít EDI (dodavatel zasílá faktury) nebo Selfbilling (Alza zařizuje fakturaci).

Selfbilling

Automatická fakturace prodaných položek. Alza vystavuje finanční doklady za dodavatele a posílá peníze. Ideální pro e-shopy a menší dodavatele.

Nízká náročnost
EDI

Datová komunikace, která umožňuje elektronickou výměnu finančních dokladů týkajících se objednávek. Ideální volba pro větší partnery nebo ty, jejichž systém zvládne přímou integraci EDI (např. Pohoda). Ruční zasílání dokladů ve formátu EDI lze také řešit přes webový portál Orion.

Střední náročnost
3. Přidání skladu a nastavení doprav

Využijete vlastní nasmlouvané dopravy, nebo se spolehnete na obrovskou distribuční síť Alzy? Rozhodnutí je na vás.

Alza Shipping (ASM)

Alza zajistí dopravce, který zboží doručuje přímo koncovému zákazníkovi, na pobočku nebo do Zásilkovny. Objednávání svozů, komunikaci s dopravcem a generování expedičních štítků zajišťuje Alza. Dopravní náklady hradí Alza.

Ideální pro firmy, které nemají přímé napojení na dopravce.

Nejoblíbenější
Alza dopravce (DSM)

Alza zajistí dopravce, který zboží doručuje přímo koncovému zákazníkovi, na pobočku nebo do Zásilkovny. Objednávání svozů, komunikaci s dopravcem a generování expedičních štítků zajišťujete vy přes svůj vlastní systém. Dopravní náklady hradí Alza.

Vhodné pro větší prodejce, kteří mají přímé napojení na dopravce

Vlastní doprava

Pro dopravu ke koncovému zákazníkovi nebo na pobočky Alzy využijete vašeho smluvního dopravce (DPD, PPL, TopTrans) nebo vlastní dopravu.

Vhodné pro specifické typy produktů (nadrozměrná přeprava nebo ADR).

4. Přidání zboží

Pro zalistování zboží a úspěšnou prezentaci na webu od vás potřebujeme získat parametry a obrázky. Data k produktům nám můžete předat ručně, nebo pomocí vygenerovaného XML feedu.

Každý produkt, který se prodává na Alze musí mít vlastní EAN kód (EAN 13 nebo EAN 128), který slouží jako jasný identifikátor. Tento kód je také využíván při doručení na pobočky a při zpětném toku zboží.

Pomocí XLS

Alza vám vygeneruje XLS soubor, do kterého vyplníte produktové informace a vložíte URL obrázků.

Vhodné pro prodejce s nižším počtem produktů (cca 250) a bez XML exportu dat.

Nízká náročnost
Pomocí XML

Na základě vašeho XML nahrajeme potřebné obrázky a parametry a vytvoříme tak detaily produktů. Pro přidání zboží doporučujeme využít Heuréka feed. Můžete ale přidávat i s pomocí vlastního feedu.

Vhodné pro e-shopy a prodejce s možností XML exportu produktů.

Střední náročnost
Alza API

Plně automatická synchronizace produktových informací a obrázků.

Vhodné pro prodejce využívající API.

Připravujeme

Často kladené dotazy

Jak se mám přihlásit?

Je to jednoduché, stačí se zaregistrovat do systému , nastavit fungování a můžete prodávat.

Co se za účast v Alza Marketplace platí?

V rámci Alza Marketplace se neplatí žádné poplatky za zapojení nebo správu portfolia. Za prodej produktů a poukazů si Alza účtuje pouze provizi, jejíž výše se odvíjí dle kategorie nabízeného zboží či poukazu.

Co je potřeba dát do balíku/jak zabalit?

Balík je třeba zabalit tak, jak jste zvyklí při svoji expedici, musí tedy být v přepravním obalu zabezpečen proti poškození přepravou. Konkrétní podmínky přepravy jsou pak součásti dohody s dopravcem.

Jakou provizi zaplatím?

První 3 měsíce máte zdarma bez nutnosti platit provizi! Následně je výše provize stanovena dle segmentu, do jakého vaše služba či produkt spadá. Přehledná tabulka provizí

Jakého dopravce musím využívat?

V rámci Alza Dropshipmentu můžete využívat jakéhokoliv dopravce, a to i vlastní dopravu. Jeden prodejce může využívat několik dopravců podle specifik jeho sortimentu.

Jaké produkty nemohu zalistovat na Alzu?

Na Alze aktuálně není možno zalistovat tyto zbožové kategorie zboží: Erotické pomůcky, cigarety a tabák, zbraně.

Jak se mám přihlásit?

Je to jednoduché, stačí se zaregistrovat do systému , nastavit fungování a můžete prodávat.

Mohu přes Alzu prodávat do zahraničí?

Zatím ne. Na této možnosti ale usilovně pracujeme

Jak budou moje produkty na Alza.cz propagovány?

Z provize, kterou nám platíte podporujeme Vaše produkty základními nástroji online marketingu (PPC, SEM). V případě, že máte zájem o vyšší podporu produktů, je možné se individuálně domluvit s naším marketingovým specialistou. Napište nám

Máte dotaz? Napište nám
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Vaše poukazy na Alza.cz

Dostaňte své zboží či služby na největší český e-shop.
Snadné vytvoření poukazů na služby, zboží či zážitky
Dostaňte se k novým zákazníkům
Inkasujte příjmy za uplatněné poukazy

Proč prodávat poukazy na Alza.cz?

Zastřešíme vaši nabídku na největším českém e-shopu a přivedeme k vám nové zákazníky. Alza ročně generuje až 185 milionů návštěv a obrat 38 miliard Kč. Na trhu jsme 25 let a dobře víme, jak plout ve vodách e-commerce.

Oslovte více než 5 milionů zákazníků Alzy

Poukazy za vás vygenerujeme automaticky)

Žádné poplatky za registraci a zalistování

Nastavení nabídky i cena je ve vašich rukách

Platíte jen za získané zákazníky (uplatněné poukazy)

Prodávejte přes web i aplikaci

Náš marketing je k vašim službám včetně Alzáka

Profesionální zákaznická podpora 24/7

Typy poukazů

Při vytváření poukazu si můžete zvolit jeden ze 3 typů.
Poukaz na službu

Konkrétní dárek? Ideální volba pro vás i vaše zákazníky. Vytvořte nabídku na určitou službu nebo rovnou lákavý balíček a budete si moc dopředu připravit zdroje, suroviny i konkrétní kapacity.

  • Wellnes pobyt
  • Osobní trénink (běh, školení)
  • Masáž
  • Skok padákem, jízda sportovním vozem
  • Poukazy na služby
Poukaz na zboží

I materiální produkty lze nabízet formou poukazů. Ideální řešení, když chce zákazník někomu darovat třeba designový stůl.

  • Dárkový balíček (kosmetika, oblečení)
  • Sportovní potřeby
  • Nábytek
  • Ruční výroba
  • Poukazy na zboží
Poukaz v dané hodnotě

Tak tohle je výhra pro vás i zákazníky. Oni získají jistotu, že se trefí do černého a vy zase oceníte jednoduchost tvorby poukazů i fakt, že pokryjí celou vaši nabídku bez toho, abyste museli dělat poukaz na každý produkt zvlášť.

  • Nákup na e-shopu
  • Služba dle výběru (např. úklid domácnosti)
  • Zboží dle výběru (např. oblečení)
  • Zážitek dle výběru
  • Poukazy v hodnotě

Jak bude váš poukaz vypadat?

Jako partner Alzy téměř nic neřešíte. Stačí jen nastavit parametry poukazu a my jej automaticky vygenerujeme.

Jak to funguje?

Tvorba nabídky

Vytvoříte si poukaz a zadáte důležité parametry. Následně vám nabídku schválíme, zveřejníme na webu a vygenerujeme poukaz pro zákazníka. Každý z nich má unikátní kód, který je důležitý pro jeho uplatnění.

Uplatnění

Od zákazníka získáte unikátní kód, s jehož pomocí si ověříte pravost a platnost poukazu. Poté kód zadáte v partnerském administračním systému.

Vyplácení peněz

Za poukazy, které takto potvrdíte v administračním systému, vám pošleme peníze. Výplata probíhá 2× měsíčně.

Často kladené dotazy

Jakou provizi zaplatím?

První 3 měsíce máte zdarma bez nutnosti platit provizi! Následně je výše provize stanovena dle segmentu, do jakého vaše služba či produkt spadá. Přehledná tabulka provizí

Bude mě zapojení do programu něco stát?

Nebude. Registrace, zalistování na web i marketingová podpora je zcela zdarma. Jediné, co nám zaplatíte, je provize z reálně uplatněných poukazů.

Komu jdou peníze za neuplatněné poukazy?

Za poukazy, které zákazník koupí, ale nevyužije, nám žádnou provizi neplatíte. V takovém případě má zákazník možnost vyměnit neuplatněný poukaz za slevový kód na nákup na Alze. Kompletní administrativu zajišťujeme my, vy se tak nemusíte o nic starat.

Kdo vytváří a schvaluje podobu mé nabídky?

U nás jste svým vlastním pánem, a proto máte vytvoření nabídky kompletně pod palcem. My vám jen dáme přístupy do jednoduché partnerské administrace a zbytek už je na vás. Do cenotvorby ani finální podoby poukazu vám mluvit nebudeme, pouze před jeho zveřejněním zkontrolujeme, že mu nechybí nic, co by mohlo zákazníky zajímat.

Poukaz vytvořený partnerem, tedy vámi, může být vystaven na konkrétní zboží a/nebo službu, kterou nabízíte.

Jedná se o jednoúčelový poukaz, ze kterého musí být jasné, na jakou službu či zboží platí a taktéž na poukazu nelze míchat položky s různou sazbou DPH. Například poukaz může obsahovat ubytování a stravování, protože spadají do stejné sazby DPH, ale už nemůže obsahovat masáž, která spadá do jiné DPH sazby. Řešením je vytvoření poukazu na masáž zvlášť. Na poukaz nelze dát ani dárek s jinou DPH sazbou (například lahev vína k pobytu či sleva na položku jako je třeba sauna).

Další příklad: na poukazu do knihkupectví musí být uvedeno, že poukaz je možné uplatnit pouze na knihy (mají sníženou sazbu DPH), ale už ne na kavárnu v knihkupectví nebo jiné produkty spadající do odlišné DPH sazby.

Také je potřeba uvést, že poukaz nelze čerpat postupně, pokud má tedy zákazník poukaz na 500 Kč na stravovací služby, nelze ho rozložit do více dní (například jeden den útrata 300 Kč a druhý den útrata 200 Kč).

Musí moje nabídka splňovat specifické podmínky?

Ano, ale není jich mnoho. Nabídka musí mít určitou platnost a také musí být v souladu s našimi Obchodními podmínkami. Neakceptujeme nabídky se sexuálním obsahem, sprosté či jinak urážlivé služby či zboží. Více informací najdete v našich Obchodních podmínkách.

Poukaz vytvořený partnerem, tedy vámi, může být vystaven na konkrétní zboží a/nebo službu, kterou nabízíte.

Jedná se o jednoúčelový poukaz, ze kterého musí být jasné, na jakou službu či zboží platí a taktéž na poukazu nelze míchat položky s různou sazbou DPH. Například poukaz může obsahovat ubytování a stravování, protože spadají do stejné sazby DPH, ale už nemůže obsahovat masáž, která spadá do jiné DPH sazby. Řešením je vytvoření poukazu na masáž zvlášť. Na poukaz nelze dát ani dárek s jinou DPH sazbou (například lahev vína k pobytu či sleva na položku jako je třeba sauna).

Další příklad: na poukazu do knihkupectví musí být uvedeno, že poukaz je možné uplatnit pouze na knihy (mají sníženou sazbu DPH), ale už ne na kavárnu v knihkupectví nebo jiné produkty spadající do odlišné DPH sazby.

Také je potřeba uvést, že poukaz nelze čerpat postupně, pokud má tedy zákazník poukaz na 500 Kč na stravovací služby, nelze ho rozložit do více dní (například jeden den útrata 300 Kč a druhý den útrata 200 Kč).

Nepřijímáme poukazy na sortiment IT, elektroniku a spotřebiče. Pro toto zboží můžete využít spolupráci v rámci programu Alza Dropshipment.

Jak často dostanu své peníze za uplatněné poukazy?

Peníze vám budeme vyplácet jednou za 14 dní, abychom co nejméně zatížili vaše cash-flow. Faktura bude již ponížena o provizi, tím pádem to máte zcela bez starostí.

Jak často dostanu své peníze za uplatněné poukazy?

Peníze vám budeme vyplácet jednou za 14 dní, abychom co nejméně zatížili vaše cash-flow. Faktura bude již ponížena o provizi, tím pádem to máte zcela bez starostí.

Jakou sazbu DPH vybrat na poukaz?

Pokud se zapojíte do Alza Partner, máte povinnost uvést v rámci návrhu na vytvoření poukazu odpovídající sazbu DPH za dané zboží a/nebo službu v souladu se zákonem č. 235/2004 Sb. V rámci jednoho poukazu není možné kombinovat více druhů služeb a/nebo zboží s rozdílnou sazbou DPH.

Například poukaz na pobyt může obsahovat ubytování a stravování, protože spadají do stejné sazby DPH, ale už nemůže obsahovat masáž, která spadá do jiné DPH sazby. Řešením je vytvoření poukazu na masáž zvlášť. Na poukaz nelze dát ani dárek s jinou DPH sazbou (například lahev vína k pobytu či sleva na položku jako je třeba sauna).

Jak poznám, že zákazník zakoupil můj poukaz? Jak poukaz uplatním?

Každý zákazník, který koupí poukaz, ho od nás dostane v elektronické podobě. Poukaz zasíláme zákazníkům na e-mail a najdou ho také v sekci Moje Alza. Na poukazu bude popis vaší nabídky a unikátní kód. Před tím, než poukaz uplatníte, ověřte si jeho platnost v partnerské administraci. K ověření poukazu slouží unikátní kód, který vložíte do partnerské administrace v sekci Poukazy – Uplatnit poukaz. Tamtéž poukaz rovnou uplatníte.

Jak probíhá fakturace? / Kdo vystavuje fakturu?

Daňový doklad za poukaz zákazníkovi vystavuje Alza, tzn. fakturujeme s DPH (sazba dle produktu).

Na službu či zboží vystavujete svoji fakturu vydanou, ve které se započítá přijatý jednoúčelový poukaz zakoupený zákazníkem na Alza.cz.

Peníze vám vyplácíme 2× měsíčně. Vyúčtování uplatněných poukazů probíhá 1. a 15. dne v měsíci s 10denní splatností v režimu selfbilling.

My vystavujeme fakturu (vyúčtování za uplatněné poukazy) za vás, jako partnera vaším jménem na hodnotu poukazu sníženou o naši provizi z částky bez DPH. Fakturu ke stažení v PDF naleznete ve své partnerské administraci.

Příklad: Poukaz na víno v prodejní ceně 121 Kč s DPH (100 Kč bez DPH), provize 10 %.

Na vyúčtování za uplatněné poukazy bude uvedeno:

Partner plátce DPH: 90 Kč bez DPH + DPH 18,90 Kč (108,90 Kč s DPH)

Partner neplátce DPH: 90 Kč (DPH 0 Kč)

Mohu svou nabídku kdykoli ukončit?

Ano, prodej poukazu můžete kdykoli zastavit. V partnerské administraci jen kliknete na Prodej skončil u vybraného poukazu a je to. Již prodané poukazy zůstávají v platnosti.

Jak se řeší reklamace služby?

Zákazníkovi v první řadě doporučujeme řešit reklamaci přímo s partnerem, tedy s vámi. V případě uznání reklamace a řešení formou opětovného poskytnutí služby nebo výměny zboží vše vyřešíte se zákazníkem sami, bez naší účasti.

V případě uznání reklamace, kde je řešením vrácení peněz, oznámíte to neprodleně nám na e-mailovou adresu partner.complaints@alza.cz

S ohledem na platnou právní úpravu vystavujeme v takovém případě zákazníkovi opravný daňový doklad (dobropis) my, tedy Alza. Následně také vystavíme i dobropis k selfbillingovému vyúčtování uplatněného poukazu.

Pokud se zákazník obrátí na nás, dáme vám 7 dní na to, abyste se k reklamaci vyjádřili. Pokud ji uznáte, zákazníka odkážeme na vás a vy budete zákazníka refundovat dle postupu uvedeného výše. Pokud reklamaci neuznáte, ale my jako Alza zákazníkovi reklamaci uznáme, můžeme od vás žádat smluvní pokutu ve výši hodnoty poukazu.

Přesněji (výňatek z obchodních podmínek):

V případě, kdy kupující uplatní svá práva z vadného plnění prostřednictvím Alzy, zahájí Alza reklamační řízení. Partner se zavazuje poskytnout Alze při řešení reklamačního případu veškerou potřebnou součinnost. Nejpozději do sedmi (7) dní od obdržení informace o zahájení reklamačního případu ze strany Alzy, je pak partner povinen sdělit Alze, zda příslušnou reklamaci kupujícího uznává jako oprávněnou či nikoliv, v případě částečného uznání uvede partner rozsah, ve kterém nárok kupujícího uznává.

V případě, kdy Alza vyřídí reklamační případ jako uznaný, přestože partner nárok kupujícího neuznal, je Alza oprávněna požadovat po partnerovi zaplacení smluvní pokuty ve výši kupní ceny příslušného Poukazu.

Jak se řeší reklamace zboží?

Při reklamaci poukazů na zboží budeme zákazníka posílat za vámi, tam kde poukaz využil. Vy máte na základě obchodních podmínek povinnost vystavit fakturu, na základě které zákazník reklamuje.

V případě uznání reklamace a řešení formou opětovného poskytnutí služby nebo výměny zboží vše vyřešíte se zákazníkem sami, bez naší účasti.

V případě uznání reklamace, kde je řešením vrácení peněz, oznámíte to neprodleně nám na e-mailovou adresu partner.complaints@alza.cz. S ohledem na platnou právní úpravu vystavujeme v takovém případě zákazníkovi opravný daňový doklad (dobropis) my, tedy Alza. Následně také vystavíme i dobropis k selfbillingovému vyúčtování uplatněného poukazu.

V případě neuznání reklamace má partner povinnost toto oznámit Alze e-mailem na partner.complaints@alza.cz spolu s protokolem o neuznání reklamace do přílohy.

Pokud zákazník i přes to přijde s reklamací do Alzy, my zboží přebereme a zašleme vám ho na adresu, kterou jste pro reklamace uvedli. Máte povinnost do 2 dnů potvrdit převzetí reklamace e-mailem na partner.complaints@alza.cz a také povinnost do 14 dnů reklamaci vyřídit. Pokud reklamaci nestihnete v dané lhůtě vyřídit, řešíme situaci vrácením kupní ceny zákazníkovi formou dobropisu a nárokujeme u vás stejně, jako v případě uznání reklamace vrácení peněz.

Poskytuji služby, které jsem v nabízených kategoriích nenašel, co mám dělat?

Pokud nabízíte služby jako fotografování, opravářské služby, správu počítačových sítí, tisk a podobné, založte si poukaz v kategorii praktické služby. Nemusíte se bát, že by vaše nabídka zapadla, ve chvíli, kdy zde bude větší množství podobných služeb, přidáme pro zákazníky nové kategorie pro vyhledávání a správně váš poukaz zařadíme.

Jak mohu prodávat přes Alza Partner, když mám vlastní e-shop?

Prodávat u nás můžete i když vlastníte svůj e-shop. Zatím nelze prodávat poukazy s vlastním kódem vašeho e-shopu, je však možné vygenerovat poukazy s kódem Alzy. Tento kód u vás následně zákazník uplatní. Nezapomeňte proto zákazníům dostatečně vysvětlit, jakým způsobem u vás poukaz s kódem uplatní. Můžeme jim dát například instrukci, že mají do poznámky při objednávce ve vašem e-shopu kód zadat, abyste mu následně mohli vystavit fakturu a zboží vyexpedovat.

Jak budou moje produkty na Alza.cz propagovány?

Z provize, kterou nám platíte podporujeme Vaše produkty základními nástroji online marketingu (PPC, SEM). V případě, že máte zájem o vyšší podporu produktů, je možné se individuálně domluvit s naším marketingovým specialistou. Napište nám

Máte dotaz? Napište nám
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.